Często zadawane pytania

1. Czy można u Państwa zrealizować Bon Turystyczny?

W apartamentach On Holiday z powodzeniem zrealizują Państwo Bony Turystyczne. W tym celu prosimy o zaznaczenie rozliczenia bon w procesie rezerwacyjnym lub bezpośredni kontakt z nami w tej sprawie.

Jeżeli wartość zakupu noclegu będzie wyższa niż wartość bonu turystycznego, to bez problemu pozostałą kwotę mogą zapłacić Państwo gotówką, kartą lub przelewem. Zaznaczamy, że bon turystyczny nie podlega wymianie na gotówkę oraz inne środki płatnicze.

Więcej informacji o Polskim Bonie Turystycznym uzyskasz, dzwoniąc na numer specjalnej całodobowej infolinii pod numerem telefon: 22 11 22 111 lub pod adresem: https://bonturystyczny.gov.pl/

2. W jakich godzinach trzeba się zameldować i wymeldować?

Doba hotelowa w apartamentach On Holiday rozpoczyna się o godzinie 16:00. Odbiór kluczy możliwy jest w godzinach 16:00 – 21:00 po uprzednim kontakcie telefonicznym. Doba hotelowa kończy się o godzinie 11:00 i do tego czasu musi nastąpić wymeldunek gości.

Więcej informacji znajdą Państwo w naszym regulaminie.

3. Jak wypożyczyć rower?

Chęć wypożyczenia rowerów w Kołobrzegu lub Świeradowie mogą Państwo zaznaczyć w procesie rezerwacyjnym. W przypadku wątpliwości lub nagłej chęci wynajmu rowerów, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z nami.

4. Jak zwiększyć wyposażenie apartamentu o akcesoria dziecięce?

W naszej ofercie mogą Państwo również skorzystać z wypożyczenia akcesoriów dla dzieci, w tym łóżek turystycznych, wanienek dla dzieci oraz krzesełek. Chęć zwiększenia apartamentów o te akcesoria prosimy składać bezpośrednio w procesie rezerwacyjnym. W przypadku wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z nami.

5. Jak Możemy zapłacić za pobyt?

Za pobyt w apartamentach On Holiday mogą Państwo zapłacić następującymi środkami płatności:

  • gotówką;
  • przelewem gotówkowym;
  • kartą.