Chciałbyś, aby Twój wakacyjny apartament generował dodatkowe przychody? Szukasz rzetelnej i profesjonalnej firmy, która zajmie się kompleksową obsługą nieruchomości? W takim razie zachęcamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą obejmującą kompleksowe zarządzanie apartamentami.
Samodzielna obsługa nieruchomości to zajęcie bardzo czasochłonne, a w dodatku wymagające wiedzy i doświadczenia, żeby działania okazały się opłacalne. Aby efekty pracy mogły być w możliwie krótkim czasie widoczne gołym okiem, warto zastanowić się nad możliwościami, jakie przynosi obsługa apartamentów OnHoliday przez firmę zewnętrzną. To rozwiązanie gwarantujące pełną wygodę, oszczędność czasu i wymierne zyski. Właściciel apartamentu korzysta podwójnie: ma możliwość wypoczynku, jak i czerpania dochodów z wynajmu.
W ramach nadzoru nad apartamentami nasza firma oferuje trzy pakiety różniące się zakresem oferowanych w ich ramach usług. Każdy właściciel może wybrać najbardziej dogodny pakiet na obsługę nieruchomości pod marketingową nazwą „Apartamenty OnHoliday” oraz zaoszczędzając czas. Zlecając zarządzanie apartamentami, przedsiębiorca lub osoba fizyczna nie musi już dłużej zaprzątać sobie głowy sprzątaniem lokalu, kwestiami związanymi z wynajmem czy regulowaniem należności.
Powierzając nam zarządzanie apartamentami przedsiębiorca lub osoba fizyczna zyskuje pewność, że zajmiemy się nimi jak swoim własnymi. Twoja nieruchomość w rękach profesjonalistów będzie osiągać coraz większe zyski, a Ty zaoszczędzisz czas, jaki zajmuje obsługa nieruchomości. Zapewniamy, że głównym celem naszej działalności obejmującej nadzór nad apartamentami jest zadowolenie gości odwiedzających apartamenty oraz rentowność wynajmowanej nieruchomości.
STANDARD
|
KOMFORT | PREMIUM |
Pakiet obejmuje kompleksowe przygotowanie apartamentu, obsługę gości oraz rezerwację apartamentu, w tym: | Pakiet obejmuje kompleksowe przygotowanie apartamentu, materiały eksploatacyjne obsługę gości oraz rezerwację apartamentu, w tym: | Pakiet obejmuje kompleksowe przygotowanie apartamentu, rezerwację apartamentu, obsługę gości, pakietpowitalny, w tym: |
sprzątanie apartamentu w ustalonych godzinach | sprzątanie apartamentu w ustalonych godzinach | sprzątanie apartamentu w ustalonych godzinach |
pranie i wymiana pościeli oraz ręczników | pranie i wymiana pościeli oraz ręczników | pranie i wymiana pościeli oraz ręczników |
dokładna ocena sprawności wyposażenia apartamentu | uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na śmieci) | uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na śmieci) |
zgłaszanie awarii do odpowiednich służb technicznych | dokładna ocena sprawności wyposażenia apartamentu | Pakiet powitalny dla gości: kawa, herbata, ciasteczka, woda niegazowana, gazowana 2 gatunki piwa |
przywitanie gości | zgłaszanie awarii do odpowiednich służb technicznych | dokładna ocena sprawności wyposażenia apartamentu |
podpisanie umowy najmu i pobranie opłaty za pobyt | przywitanie gości | zgłaszanie awarii do odpowiednich służb technicznych |
przekazanie kluczy | podpisanie umowy najmu i pobranie opłaty za pobyt | przywitanie gości |
odbiór lokalu przed wyjazdem gości | przekazanie kluczy | podpisanie umowy najmu i pobranie opłaty za pobyt |
reklama apartamentu na www.sunsetapp.pl | odbiór lokalu przed wyjazdem gości | przekazanie kluczy |
rezerwacje | reklama apartamentu na www.sunsetapp.pl, booking.com, media społecznościowe | odbiór lokalu przed wyjazdem gości |
panel zarządzania dla właściciela apartamentu | rezerwacje | reklama apartamentu na www.sunsetapp.pl, booking.com, media społecznościowe |
panel zarządzania dla właściciela apartamentu | rezerwacje | |
panel zarządzania dla właściciela apartamentu | ||
|